>IRODAVEZETŐT, SZEMÉLYI ASSZISZTENST IDE!<

A pozícióról

Alapos, körültekintő irodavezetőt és személyi asszisztenst keresünk aki kordában tudja tartani a csapatunkat, és a környezetünket. Annyira nem nehéz, de időt vesz igénybe, abból meg nálunk kezd egyre kevesebb lenni:D. Nagyon várunk valakit aki gondoskodik rólunk, és idejekorán meglátja azt amivel mi csak az utolsó pillanatban szembesülnénk.

Főbb feladatok

  • Iroda napi működéséhez kapcsolódó adminisztrációs ügyek intézése, postai ügyintézés, hivatali ügyintézés, személyi asszisztencia.

Támogatandó területek

Támogatod a csapatot, hogy legyen kávé, tej, szalvéta, fűtés, internet, tűzőgép, post it, nyomtatópatron, nyomtatópapír, nyomtatványok, vállalható tárgyaló, stb.

Támogatod az adminisztrációt, hogy a szerződések el legyenek készítve, postázva, és vissza is kerüljenek, számlákat iktatsz és keresel ki (adott esetben angolul ügyezel a szoftverek supportjával), hogy azok időre bekerüljenek a könyvelési anyagba, munkaidő nyilvántartás vezetése, bérpapírok intézése, szabadságigények adminisztrációja, kapcsolattartás ügyvéddel és jogásszal, stb.

Támogatod az egyéb működést: dokumentumok készítése (megbízás, átvételi elismervények, nyilatkozatok, stb), postai engedélyek és átirányítások intézése, parkolási engedélyek, költözéssel kapcsolatos szolgáltatói szerződés módosítások, költözés szervezése, egyéb eseti feladatok, személyi asszisztencia, kimutatások készítése,álláshirdetések írása és feladása stb.

Karbantartod a környezetünket: rendszerezel, pakolsz, leltárt készítesz azért, hogy egy élhetőbb helyen töltsük az időnk nagyrészét (takarítás nyilván ebben nincs benne).

Amit kínálunk

  • Csapatot: adat alapon dolgozó és döntő, folyamatosan tanuló, eredményorientált kis brigádunk van
  • Rugalmas munkavégzés: Nekünk megfelel az is ha csak 4 / 6 órában tudsz jönni, vagy csak heti 2-3 alkalommal jössz 8 órában, de szuper lenne, ha heti 40 órában lehetne számolni veled.
  • Szakmai fejlődési lehetőséget: a fenti területek átfogó ismeretére tehetsz szert
  • Versenyképes fizetést, 100 % ban bejelentett állást
  • Könnyű megközelíthetőséget: az óbudai Fő tértől 3 percre van az iroda

Jelentkezés

Jelentkezésedet küldd az info@seolab.hu email címre.

Az email tárgya: “Vezetékneved Keresztneved Irodavezető - személyi asszisztens 2018

Ebben írd meg:

  • Hogyan állnál neki a fent említett feladatoknak
  • Mi a munkamódszered, milyen formában szeretsz dolgozni.
  • Mi volt a leg átfogóbb feadatkör amivel sikeresen megbírkóztál
  • Miért tetszik neked ez a pozició
  • Jelöld meg a fizetési igényedet, a munkaidő vállalást és csatold az önéletrajzod

Rólad

Ismered és használod a következőket

  • Google általános termékeiben jártas vagy (gmail, drive, calendar), mert napi szinten ebben a környezetben dolgozunk
  • Alapos vagy, előrelátó és körültekintő
  • Angol nyelv minimum társalgási szintű ismerete szóban és írásban, mert a szoftverek supportjához ez kelleni fog
  • Kiváló kommunikációs készség, mert rövid megbízásokból kell teljes feladatokat elvégzeni, és nem tudunk minden lépést megfogalmazva átadni
  • Megoldásokra törekvés a tevékenykedés helyett.

Előnyt jelent

  • Irodavezetői, titkárnői tapasztalat
  • Marketing területén szerzett ismeretek (hogy kb értsd, hogy mi folyik körülötted)