>IRODAVEZETŐT, SZEMÉLYI ASSZISZTENST IDE!<

A pozícióról

Alapos, körültekintő, precíz irodavezetőt és személyi asszisztenst keresünk aki kordában tudja tartani az adminisztrációnkat, csapatunkat, és a környezetünket.

Főbb feladatok

  • Iroda napi működéséhez kapcsolódó adminisztrációs ügyek intézése, rendszerezés, postai ügyintézés, hivatali ügyintézés, személyi asszisztencia.

Támogatandó területek

Támogatod az adminisztrációt, hogy a szerződések el legyenek készítve, postázva, és vissza is kerüljenek, számlákat iktatsz és keresel ki (adott esetben angolul ügyezel a szoftverek supportjával), hogy azok időre bekerüljenek a könyvelési anyagba, munkaidő nyilvántartás vezetése, bérpapírok intézése, szabadságigények adminisztrációja, kapcsolattartás ügyvéddel és jogásszal, stb.

Támogatod az egyéb működést: dokumentumok készítése (megbízás, átvételi elismervények, nyilatkozatok, stb), postai engedélyek és átirányítások intézése, parkolási engedélyek, költözéssel kapcsolatos szolgáltatói szerződés módosítások, költözés szervezése, egyéb eseti feladatok, személyi asszisztencia, kimutatások készítése,álláshirdetések írása és feladása stb.

Karbantartod a környezetünket: rendszerezel, pakolsz, leltárt készítesz azért, hogy egy élhetőbb helyen töltsük az időnk nagyrészét (takarítás nyilván ebben nincs benne).

Gondoskodsz róla, hogy legyen kávé, tej, szalvéta, fűtés, internet, tűzőgép, post it, nyomtatópatron, nyomtatópapír, nyomtatványok, vállalható tárgyaló, stb.

Amit kínálunk

  • Versenyképes fizetést, 100 % ban bejelentett állást
  • Rugalmas munkavégzést, akár részmunkaidőben is
  • Könnyű megközelíthetőséget: az óbudai Fő tértől 3 percre van az iroda

Jelentkezés

Jelentkezésedet küldd az info@seolab.hu email címre.

Az email tárgya: “Vezetékneved Keresztneved Irodavezető - személyi asszisztens 2018

Ebben írd meg:

  • Mi volt a legátfogóbb feadatkör amivel sikeresen megbírkóztál
  • Mikor tudsz munkába állni, milyen időbeszosztással
  • Jelöld meg a fizetési igényedet, a munkaidő vállalást és csatold az önéletrajzod

Rólad

Ismered és használod a következőket

  • Google általános termékeiben jártas vagy (gmail, drive, calendar), mert napi szinten ebben a környezetben dolgozunk
  • Alapos vagy, előrelátó és körültekintő
  • Angol nyelv minimum társalgási szintű ismerete szóban és írásban, mert a szoftverek supportjához ez kelleni fog
  • Kiváló kommunikációs készség, mert rövid megbízásokból kell teljes feladatokat elvégzeni
  • Megoldásokra törekvés

Előnyt jelent

  • Irodavezetői, titkárnői tapasztalat